September 2009

Hej alle.

Så kom der nyt layout på hjemmesiden. I alt fald i denne ende hvor jeg sidder og lægger materiale ind. Nu må vi se om jeg kan få det til at fungere.

Der er ikke meget nyt på racer fronten. Der afholdes ikke flere classic løb i år så vi måtte nøjes med de to weekender, og så ellers ruste os til næste sæson. Jeg har ellers opfordret AMK til at tage classic med på Padborg, hvor de har overtaget RR Fyns arrangement. Men vi er ikke på , sådan er det bare.

Så jeg må bare se fremad. Økonomien er desværre stram som sædvanlig, så det er svært at komme til de udenlandske løb. Jeg har skrevet flere op så det må kunne lade sig gøre i 2010.

Cyklen skal have et sæt friske potter (Akrapovic) i stedet for opel potterne, så bliver den nok “fresh” og jeg har været så heldig at arve lidt dele fra min gamleste ven Tom Jensen, så nu kan jeg komme videre med V65 projektet uden de store omkostninger.

Og nu går det fremad med knægtens cross værksted. Jeg er ved at beklæde væggene, så snart mangler der kun lidt inventar og en elektriker, så får jeg mit eget værksted frit igen, håber jeg. Og ham racerknægten, han er ved at tage kørekort, så behøver jeg jo ikke tage med hver gang til næste år. Ja, det skulle da lige være hvis jeg selv skal køre. Jeg er jo oldboys 50 i næste sæson, så kunne det nok være sjovt at stille til nogle cross løb og lige få luftet licensen lidt.

Der skulle nok være muligheder. Nå! nok for nu

Ciao,  Søren.

1 kommentar »

  1. Esben Slotmann Jensen said,

    december 9, 2009 @ 22:29

    Hej Søren.

    Vi har talt sammen i telefonen angående dine racer-eventyr, som jeg synes er meget inspirerende og smittende. Jeg kunne godt tænke – et stykke ude i fremtiden – at deltage i et race med en Guzzi small block. Jeg er i tvivl om hvilke motorklasse jeg skal vælge, forestiller mig noget med 350cc. Der udover vil jeg gerne gøre lidt mere ved effekten, og du har engang sagt at en Lario V65 knastakse er et godt udgangspunkt for lidt mere kraft, og passer til de to ventilede modeller – har jeg forstået det rigtigt ?. Kender du til andre sportsknastakser til de små modeller, eller andre gode råd for tuning. Jeg har blandt andet selv skaffet indsugningsmanifold som er lige i stedet, for de originale der bøjer ind mod luftfiltret. Har også læst om en amerikaner der ombygger topstykker med større ventiler, og karbon-polerer ventilfølere, kender du til det ?.

    Mvh. Esben Slotmann Jensen

RSS feed for comments on this post · TrackBack URI

Skriv en kommentar